2013-04-01 @ 11:35:22

Man vet att man har gjort annat när..

Man har över 100 olästa inlägg på bloglovin....

Men jag orkar inte. Punkt. Så är det. Lite synd att det skulle bli så här nu när vi börja få massor av läsare men jag är fan inte sugen på det här längre, inte just nu i alla fall..
Jag har annat för mig helt enkelt + att jag inte har någon kamera pga att min laddare är borta. Och att snön fortfarande ligger kvar på marken sliter på mig.

Just nu går det dessutom Inge bra med Atli och jag vet att det är jag som inte fixar det och det gör mig otroligt frustrerad och arg och otaggad på allt som har med hästarna att göra.

Gick Inge bra i förrgår (skrev ett inlägg om det men det försvann verkar det som och orkar inte skriva om det) och det gick inte bra igår heller. Idag ska jag bara longera och kanske hoppa upp och bara göra mjukgörande övningar så får vi se hur han känns imorgon.

Over and out


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Ta några dagars vila, sen påt igen och tänk positivt!! Det var likadant för mig, men idag gick det såååååå bra :D

Svar: Ja det gick bättre idag i alla fall :)
Jossan

2013-04-01 @ 18:16:18
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Frida

Ta några dagar med bara bus och roligheter, tänk inte på träningen utan ha bara roligt :)

Svar: Ja, jag tror att longeringen gjorde honom gott för det gick bättre idag :)
Jossan

2013-04-01 @ 19:45:47
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0