2013-02-12 @ 21:14:00

Design-ide?

Jag vet inte om jag visade er det men min lilla syster har gjort ett armband till mig som ser ut så här:
Liite dålig bild men ni ser.
När jag såg detta fick jag en liten affärs ide! Jag tänkte att varför inte försöka sälja typ sånna här armband? Man böjer till en tjockare ståltråd (sådet ser ut som skrivstil) till ett namn och flätar in det i ett läderarmband.
 
Typ så här fast tunnare tänker jag mig då att det ska se ut:
Och sen flätar man in det.
 
Ett armband skulle då kosta ca 110 kr inkl. frakt.
 
Skulle det vara något som ni skulle kunna vara intreserade av? :)

Jag skulle också kunna göra tagelarmband efter beställning men då kommer ju också priset variera från armband till armband.
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0