2013-02-21 @ 22:07:00

Hemma igen :D

Japp nu är jag hemma igen. Har varit jätte roligt de här dagarna men var ganska skönt att komma hem också... Är helt slut i kroppen, har träningsverk, är stel och har ont i ryggen eftersom jag suttit i bilen hela vägen hem. 
Imorgon är vi igång igen, Stelpa ska ridas, ska ta reda på vart Jossan är och jag ska ta tag i plugget. Ska ju snart tillbaka till skolan! Men först och främst Stelpa, har längtat efter henne.
 
Här är lite fler bilder som pappa tog innan vi åkte, dock så var tölten lite seg här. Har fått önskemål om film på när jag rider Stelpa också så ska försöka fixa det innan lovet är slut ;)
Har hört andra tycka det och jag måste faktiskt hålla med om att ibland känns det som om kvaliten på bilderna blir sämre när man laddar upp de på bloggen...
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0