2013-02-02 @ 12:20:00

Igår

Igår blev det i alla fall en vända på Atli! Vi tränade mest kort tölt och galopp och lite trav men den var inte så rolig tyckte Atli. Galopp var hans grej igår.
Jag tränade omvänt igår mot vad jag gjorde i tisdags. Då körde jag ju kort galopp och lite mer ökad tölt, nu blev dert tvärt om. Fri och snabb galopp och kort tölt. Tränade mycket form vilket Atli tyckte var super jobbigt! Underlaget är ju bara is just nu vilket inte heller uppskattades av Atli som tycker att det är så läskigt att gå på is men vi fick till en heldel fina bitar ändå.
 
Idag ska jag ta en långrunda och träna lite allt möjligt men fraför allt ska det bli trav idag. Är rätt dålig på att träna traven bara för att jag vet att den funkar... Men idag ska det bli ändring på det!
 
By the way så låg jag i sängen till halv 12 idag! Hur skönt är det inte att få sova? Haha! Jag behövde nog sova igen några timmar från förra helgen också då det bara blev 5 h natten innan tävlingen.. 
 

Kommentarer:
Postat av: Frida

Jag glömmer också bort att träna traven, den fungerar ju alltid. Men det börjar märkas nu att han tappat en del så det får jag ta och ändra på :)

Svar: Atli tappar den inte men den blir ju inte bättre om den inte tränas ;)
Jossan

2013-02-02 @ 12:45:48
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: rebecca

hohooo din mail tack :D om du vill ha bilder!

Svar: Jaja! Lugna puckar ;) [email protected]
Jossan

2013-02-02 @ 18:18:45
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Så är det med Guffi också, men nu har han tappat lite styrka att hålla formen och han nickar upp och ner rätt mycket istället så där har vi tappat lite :)

Svar: Ja, det är så svårt att hitta balans men framför allt att komma ihåg att träna balanserat ;) Haha
Jossan

2013-02-02 @ 22:24:33
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Ja, precis! Vi har ju kämpat med att få till tölten så länge och nu när den verkligen börjar fungera vill man ju ta vara på det och glömmer att man måste träna det andra också :)

Svar: I know the feeling! ;)
Jossan

2013-02-02 @ 22:35:38
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: rebecca

Sååååå, kolla mailen :D har skickat tre mail tror jag med bilder från vintermästerskapen del 1 :D Använd hur mycket du vill- bara du skriver att jag är fotografen hihi!

Svar: I will, promes! ;)
Jossan

2013-02-04 @ 13:13:18
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0