2013-02-26 @ 12:14:00

Jag vill ha vår nu (punkt!)

Gud så trött ja är på det här eländet! Jag orkar verkligen inte med snö och kyla längre. Jag är så skjut trött på den! Jag skulle kunna dö för att få se en bit barmark igen! 
 
Jag vill ha sommarpäls
Jag vill ha ridbyxor
Jag vill ha underbar lärlig vår-lukt
Jag vill ha värme
Jag vill ha grönt
Jag vill ha blommor
Jag vill ha barmark
Jag vill ha vår!
 
Bara det här skulle vara härligt!!
Hehe... liite förändringar har nog skett...
 
Hur länge har vintern varit här nu? Ett halv år? Det är i alla fall typ 5 månader det kan jag slå vad om! Den har i varje fall varit här förlänge. (punkt)

Kommentarer:
Postat av: Frida

Bara varit tre här tycker jag. Ingen vinter utan snö och den kom inte förän i december. Men det skulle vara härligt med vår nu :)

Svar: Jaha! Vart bor du? :)Jo men visst skulle det!
Jossan

2013-02-26 @ 12:46:15
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Desirée

Du är inte ända som vill ha vår kan jag lova;)

Jag har troligtvis ca 10 tävlingar som jag kommer åka till i år. Kan bli mer eller mindre, men nästan alla tävlingar ligger innom 1-2h från stallet förutom då (tyvärr) en WR tävling som ligger ca 6-7h bort och en tävling på åland... Sen så har ju inte alla tävlingar ännu en plats var dom kommer vara.
Och FM ordnas ju på Åland i år så det blir en lite längre resa...:)

Svar: Haha jag kan gissa det! ;)Jaja men det är ju helt okej ändå! :) 6-7 timmar är ju dock inte såå jätte roligt precis.. Varför har du ingen blogg så man kan kika lite?! ;) Finns det några bilder på nätet på dina hästar? :)
Jossan

2013-02-26 @ 17:03:56
Postat av: Frida

Svar: I Västerås, så det borde ju vara lite som hos er. Ni bor väl vid Uppsala eller är jag ute och cyklar? :)

Svar: Jaha :) ja vi bor i Uppsala :)
Jossan

2013-02-27 @ 08:33:44
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Dess

jaa-a, ja har ingen blogg för jag inte vet något om hur man lagar eb fin/bra blogg:D det finns en video på min nyaste häst o några bilder kan du få om du skickar ett mail åt mig:)

Svar: Haha okej ;) ja det är inte helt lätt att fixa designen och så på blogg.se men när det gäller skrivandet så ät det bara att skriva precis vad man tänker på ;)Okej det ska jag göra! :)
Jossan

2013-02-27 @ 09:17:21
Postat av: Desirée

kommentaren ovanför den här är också min, den var från min telefon därför är det ett annat namn.
Sen styrketräning för hästar t.ex. mycket ute i skogen skritt så den hamnar arbeta med ryggen och då blir skritten även mycket bättre och sen arbete i snö men inte för länge:))

Svar: Det ska jag tänka på tack! :)
Jossan

2013-02-27 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0