2013-02-06 @ 15:45:00

Ligger efter...

Ja.. Det finns ju en heldel bilder sen helgen men de har fortfarande inte kommit ut... Dåligt josefine... Men igår var jag så trött efter skolan så jag orkade inte göra någonting. Jag hade lite små ont i hela kroppen igår och så var jag ju trött som bara den pga att jag inte hade sovit så mycket den natten eftersom jag hade en heldel ont i hela kroppen men framför allt tumen och musklerna i nacken. Sen blir man ju rätt trött av att ha ont hela tiden så igår låg jag i sängen och läste resten av kvällen. 
 
Mamma red Atli igår. Ganska krav löst med mycket galopp och trav men han fick ju röra på sig ändå :) vet inte hur det blir med ridning idag.. Jag tror inte att ja ska rida denna vecka pga tummen. Men men..
 
blir lektion för Peter nästa vecka. Får se hur mycket jag klarar av att rida men annars får Peter rida större delen av passet vilket egentligen inte gör mig något :)
 
Nu ska jag käka lite sen sätter jag väl mig framför datan och lägger upp dom där bilderna :) blir en ordentlig bild bomb kan jag lova för det är ca 150 bilder som jag ska fixa.. ;))
 
En bild av de bilder som snälla Rebecca tog på mig och Atli från vintermästerskapens första del tävling :)

Kommentarer:
Postat av: rebecca

Fina ni!!! :)

2013-02-06 @ 20:06:42
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0