2013-02-25 @ 08:48:47

Så sjukt ridsugen!

Gaaaah! Jag döör! Jag är verkligen sjukt trött! Jag kan knappt fokusera ögonen på samma punkt i mer än en sekund men ändå har jag en sjuk överskottsenergi i korppen! Och det är väl därför jag inte kan sova heller....
Jag gick och la mig typ halv 12 igår och då var jag klar vaken! Det fanns inte en chans att jag skulle kunna sova då så va gör man då? Jo, man tar pp iPaden och börjar kolla runt på internet i yttligare en halv timma. Då kände jag att jag kanske i alla fall skulle kunde somna om en liten stund om jag försökte men jag lovar att klockan var halv 1 - 1 innan jag somnade ändå... Sen var det bara att kliva upp kl 10 i 6 för att hoppa in i duschen för att sedan komma ut och förstå att mamma ska vara hemma så jag skulle kunnat sovit 1-2 timmar till...... Suck.....
Bläää, vad jag hatar när sådant händer! Speciellt när man känner att man verkligen skulle behöva de där extra timmarna...
 
Men men.. Jag funderar på om jag ska rida idag eftersom han inte reds igår. Fast samtidigt skulle jag behöva plugga lite grann så jag får väl ta mig i kragen och stanna hemma och plugga samtidigt som jag gör lite styrkeövningar för att klara natten...
 
Känner att jag verkligen har kommit ur mitt tränings-schema som jag hade till ridningen förut... Jag har inte en aning om hur jag ska lägga upp träningen eller vad jag ska träna på längre... Och just nu så känner jag att det är något som jag verkligen skulle behöva! Jag är liite för trött för att orka tänka på vad jag gjort och vad jag ska göra just nu.. Det som är värst är att jag vet att jag inte kommer att få sova som jag vill de närmaste helgerna... Och lovet gjorde inte så stor nytta på sov-fronten det heller, tyvärr...
 
Hua... Nu ska jag tänka ut ett schema!
 
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0