2013-02-26 @ 09:00:28

Taggaad! :D

Jag har inte ridit Atli än och om han inte går någe bra så kommer jag nog inte vara lika taggad sen men just nu kan jag inte längt mer till tävlingen! Åååh, vad jag är taggad! Jag är lite piggare idag också så nu ser jag världen från den ljusa sidan igen haha! 
 
Idag vill jag ha ett bra pass! Ett pass med power och mjukhet. Det skulle jag behöva för det var ett tag sedan nu.. Det har bara varit antingen eller på sista tiden och han brukar alltid gå något bättre när jag och Julia rider tillsammans ;) Om jag kan kontrolera honom vill säga...
På tal om det så var det hur länge som helst sedan jag och Julia ens såg varandra och änu längre sedan vi red tillsamans! Tror det var ca 2 veckor sedan.. Jag kommer inte ens ihåg sista gången vi var så länge ifrån varandra haha! Saknar henne gör jag i alla fall! Fast vi brukar ha som roligast när vi inte sett varandra på ett tag så det ser vi fram emot! 
 
Jaha, ett sjukt onödigt inlägg kan jag väl säga men när man suttit i skolan i 1 och en halv timme utan att ha något alls att göra så blir det onödiga inlägg!
 
Random bild..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0