2013-01-15 @ 15:47:00

Sjukt sugen på att rida för Gummi!!!

Var ju på Agerstas öppet hus dag i lördags och lyssnade på massor med clinics och grejer. Bland annat så var Gummi där och berättade om hans "historia" och sen clinic om pass, pass hästar och passövningar. Inreresant var det men nu är jag så sjukt sugen på att rida för honom! Han är ju så gooo! Han har verkligen glimten i ögat och en fingertoppskänsla för hästar!
 
Han ska till Bärby nu i helgen och jag är sååå sugen på att åka! Men det kostar 1200 kr..... Aj, aj, aj... Det är ju lite tight med pengar i plånboken nu efter jul.... Jag skulle behöva ett jobb!! Någon som har ett tillövers?
 
På Gummi kurs för typ ett år sedan.
 
F*n att han ska kosta så mycket!!!! Vet inte hur jag ska göra men får kolla med mamma och pappa också så där. Jag måste kolla hur det ser ut med lektioner och så där också så att jag inte får rida en privat lektion för 1200 kr...

Kommentarer:
Postat av: Linda

Gummi är bra :) Jag bor inte så långt ifrån honom så det är bara att fara upp till hans gård, så det är ju ett plus i kanten med att bo där vi bor :)

2013-01-16 @ 19:01:58
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0