2013-07-04 @ 21:14:34

Helt slut!

Jag har jobbat idag precis som alla andra dagar denna vecka och förra veckan också. Väldigt skönt att tjäna lite pengar men man blir lite trött minsann. Dock är det så jäkla skönt att komma hem så här och inte behöva göra någonting mer! Inga läxor, inget extra, ingenting! Så underbart skönt!

Blir ingen ridning idag så jag ska bara redigera lite bilder och eventuellt kolla på en film men nu är det Ernst som står på listan. Jag kollar på hans program och är otroligt avundsjuk på att han har sån otrolig inspiration till allting!

Från det ena till andra så är det mycket som ska hinnas med denna vecka! Det ska följas med till Annas (lilla syster) eventuella sköthäst och titta på den, ska på bio med Julia och kolla på lone ranger också! Som vi har längtat efter den filmen!
Och sen SM på söndag och kika på fina hästar och sen samma kväll så ska jag ta hand om grannens hundar som jag sedan ska ta hand om i ca 10 dagar och få bo i deras hus! Inte helt fel kan jag ju säga!
Blir ingen dålig vecka denna vecka i alla fall!

Bilder från tävlingen i slutet på maj:


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0