2013-07-06 @ 15:13:55

Nu händer det grejer!

Jobbade sista dagen igår, sköönt!
Mamma hämtade mig och vi åkte till hööks och kikade lite och man kan ju inte komma tomhänt därifrån dö där blev det två par ridstrumpor som var väl behövliga! Sen åkte vi till ö&b och köpte godis, jordgubbar och lite annat. Efter det blev det Sporren som stod på listan och där ifrån kom jag med ett par röda John Withiker ridbyxor som satt som en smäck och var as sköna och snygga såklart... Hehe! Men också behövliga då jag bara har ett par ridbyxor som inte är jodhpur-ridbyxor och jag använder bara vanliga ridbyxor på sommaren så dom börjar bli ganska så skitiga...
Sen åkte vi och handlade mat och dö får jag ett sms med frågan om jag ville gå ut med min kompis som sen ska åka bort resten av juli så det kände jag att jag ville vara med på! Så hem och rida lite fort och han gick riktigt fint! Avslappnad, samlad och lugn! Red utan stigbyglar också och jag tror jag ska göra det lite oftare, satan vad jag satt djupt i sadeln efter det!
Sen slängde jag mig i duschen slängt i mig lite mat och åkte in till stan och hade en trevlig kväll!

Nu sitter jag på bio med Julia och har ätit en softy! Livet leker just nu! :D


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0