2013-03-17 @ 17:34:13

Helt slut men jag är hemma nu ;)

Japp har ju varit borta sen i fredags. Vart i Katrineholm (tror jag det var) och tävlat i 4H-klubbarnars riksfinal (tror jag vi kallar det). Har vart jättekul att träffa alla underbara människor från hela landet igen. Det är så underbart folk där så det är helt sjukt :P Och så vann vårat lag också xD
 
Så det har varit en bra helg men självklart har jag sovit för lite. Ska lära mig franskaglosorna tills imorron och duscha och sen ska jag inte göra någonting. Orkar inte, får bli att ligga och stirra på TV:n.
 
På tisdag ska jag ut till Stelpa och jag ska ha en vanlig ridvecka den här veckan! Var jätte längesen jag hade det känns det som men nu ska jag hålla mig till schemat en vecka i alla fall ;)
Haha, är så trött så jag vet knappt vad jag skriver men ha det bra så hörs vi :)
 
Sötis hästen :) Fast jag är sämst på att redigera röda ögon kanske ni ser och klippningen får henne att se väldigt tjock ut :P
 
Kram

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0