2013-03-19 @ 21:53:14

Inge kul

Det är otroligt tråkigt att skria inlägg när man inte har några nya bilder att visa... Motivationen är inte riktigt på sin plats heller men men den kommer väl tillbaka någon gång.
 
Just nu är jag i en fas då jag klara blir irriterad och arg på mig själv för att jag inte kan. Det är så otroligt frustrerande att jag inte får till övningen som jag fick göra på lektionen för Peter! Extremt frustrerande.
Grejen är väl att jag inte fick rida honom så där mjuk och fin själv utan Peter hoppade upp och tog Atli dit sen var det ju sju gånger lättare för mig att göra sätt sen. Jag var väldigt tacksam för det då men mindre tacksam nu när jag inte kan få till det själv... Jag är dessutom så van vid att det funkar så blir jag frustrerad på mig själv för att jag inte klarar av övningen. Alltså visst får jag till den till viss del men inte hela vägen. Det kan vara någon gång i bland som det blir riktigt bra men för det mesta blir det pannkaka av allt ihop. Visst går han i form men jag tycker inte att han jobbar så som han gjorde på lektionen. Suck... Aja jag får åka till Peter igen snart så han kan visa mig hur jag gör hela vägen utan "fusk" ;)
 
Han är i alla fall rolig att rida nu, min spelivink, för han har börjat fatta det här med ökad tölt ganska bra nu! Den är inte jätte flott och han klarar inga kurvor men det kommer! Han (och jag) tycker ju att det är jätte roligt att tölta fort och v kan ju inte bara traggla massor av kort tölt hela tiden så då får han springa på ibland också! Super kul är det! I helgen ska det bli bilder så ska ni få se! Tänkte faktiskt att jag kanske ska testa med att ha på honom skyddsboots då bara för skojskull för att se om han tycker det är lika jobbigt som förut och om han lyfter nå mer pfötterna med dem på. 
Men den som lever får se, om det blir så!
 
Alla gångarter idag var för övrigt mumma har vi gick ut på vägen efter att ha tränat en stund på banan. Kulikulit!! :))

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0