2013-03-18 @ 09:20:11

Jag hatar att träffa nya människor!

Va?! Tänker ni nu. Ja, jag hatar att träffa nya människor när jag inte har fått i mig ett glas eller två... Jag är egentligen så sjukt blyg som någon bara kan bli men jag pinar mig igenom det ändå för att jag vet att jag måste. Alltid innan jag ska träffa nya människor så håller jag på och dö av nervositet eftersom jag tror aär jag inte kommer kunna öppna munnen när jag är med dem. Dock blir det aldrig så när jag väl är med dem för då kan jag snacka hur mycket som helst utan problem och som ni ser så vet jag ju om det men ändå ska det vara så jäkla svårt innan...
Brist på självförtroende, ja
 
Aja.. Jag red inte igår eftersom jag inte mådde helt toppen ;) Hehe... Men jag red i lördags men det blev ingen film eftesom jag inte hade någonstans att ställa mobilen.. ;)
 
Men de när veckan är Julia hemma så nu ska vi väl kunna ta lite bilder i alla fall!
 
Tänk om våren bara ville komma snart också......

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0