2013-03-12 @ 08:18:55

Lektion idag - äntligen!

Idag blir det lektion för Peter för oss båda. Känns jättebra, jag behöver lite hjälp med vad jag ska göra när jag rider. Känns som om jag bara tränar för att träna lite. Jag vet inte riktigt vart jag ska och vad jag ska träna på. Senaste gångerna har jag bara tränat alla gångarterna och försökt få de rena och det går ju bra men jag har liksom tappat målet lite...
 
Det är många som säger att man måste ha en plan när man ska rida. Och det stämmer nog, men inte bara för att man ska veta vad man ska göra osv när man hoppar upp. Det blir inte alls lika roligt att rida om man inte vet vart man ska eller har något att sträva efter. Tycker jag i alla fall.
 
Så jag hoppas att jag kan få med mig lite nya övningar och saker att träna på hem.
Bild från förra Peter lektionen. Jag sitter som jag vet inte vad men hästen går ju bra iaf, fast detta är ett tag sen.
 
Kram 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0