2013-11-06 @ 10:11:57

Ingen tid över

Det är så mycket som händer nu för tiden! Just nu är det verkligen mycket på gång! Så mycket skolarbete... Vi har inte haft någonting fram till nu och sen får vi allt från alla ämnen på en gång... Suck... Men jag har haft lite tur så vissa saker har har flyttats fram och vi har fått mer tid att göra det på. Men.. Ändå sitter man varje ledig sekund men en bok framför näsan.

Jag har jobbat lite på pappas jobb, lite målerijobb så man får in lite cach! Ska jobba igen på lördag men det blir nog bara en dags jobb. 
Sen har jag fått förfrågan att ha lite lektioner för två tjejer i stallet, lite lektioner för min syster och hennes kompis och sen har jag även sagt att jag ska rida andra grannens storhäst några gånger i veckan. Sen har jag ju atli också. Och sen ska man försöka hinna med ett socialtliv också! Haha! Det blir att planera! Skönt är det att jag har körkort nu i alla fall så att jag kan komma hem tidigare på dagarna :)

Så det är vad som på går just nu för min del! Tjäna pengar, skola, häst och ett liv. Det är många bollar att hålla i luften så bloggen får helt enkelt komma sist :( Men om det händer något roligt så ska jag se till att försöka skriva om det!
Det är dock roligt att nu fortfarande kikar in här och kommenterar! Jag är imponerad! Kärlek till er!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0